FCN i ny partneraftale med bank
AL-Bank bliver såkaldt "Super Partner" for FC Nordsjællland
AL-Bank vil i de næste fire sæsoner være at finde på ryggen af FC Nordsjællands trøjer. Som afløsning for samarbejdet med Jyske Bank har FC Nordsjælland indgået en aftale, der betyder at AL-Bank de næste fire år er såkaldt Super Partner i FC Nordsjælland.
Aftalen indebærer, at AL-Banks logo vil være at finde på ryggen af FC Nordsjællands spillere til alle Superligakampe, ligesom den største VIP-lounge i Farum Park fremover vil bære navnet ?AL-Bank Lounge?
"Vi er enormt glade for, at vi nu kan præsentere AL-Bank som den første Superpartner i FCN. Det er en bank og en virksomhed, som har store ambitioner og flere gange har vist sit engagement i dansk eliteidræt ? ikke mindst gennem deres rolle som en af Superligaens hovedsponsorer", siger bestyrelsesformand Allan K. Pedersen.
Kredsen udvides
Han bebuder, at kredsen af "super partnere" senere skal udvides:
"Aftalen med AL-Bank giver os ro på bagsmækken, så vi nu kan bruge det næste halve års tid på at finde og udvælge de andre virksomheder, som sammen med AL-Bank skal danne en stærk gruppe af Superpartnere i FC Nordsjælland. Vi har naturligvis gjort os mange tanker omkring den proces, og det vil vi melde mere ud om i den kommende tid", siger Allan K. Pedersen.
Også hos AL-Bank er der tilfredshed med aftalen som Superpartner hos pokalmestrene, hvor der lægges stor vægt på netværket med de 55 samarbejdsklubber i regionen og arbejdet med at udvikle talenter.
"Vi er stolte af at kunne sige, at vi nu er med hele vejen, når FC Nordsjælland kaster sig ud i en ny sæson", siger Peter Froulund, marketingsdirektør i AL-Bank.
Den nye sponsorkonstruktion i FC Nordsjælland kommer blandt andet til at betyde, at tigrene starter efterårssæsonen uden en sponsor på maven af trøjerne.