SKAT scorede højt i Fredensborg

Tilfredsheden er høj med nummerpladehåndteringen på Skattecentret i Fredensborg

Artiklens øverste billede

SKAT overtog 1. januar 2008 håndteringen af nummerpladesager fra politiet. Siden er brugerne af nummerpladekontoret flere gange blevet spurgt om deres tilfredshed med servicen, og den seneste undersøgelse er netop gjort færdig.

Resultatet viser, at brugerne generelt er ganske godt tilfredse med forløbet, som de skal igennem for at få stukket et par nummerplader i hånden eller på anden vis få behandlet deres sager i afdelingen. På en skala fra 1 til 5, hvor 5 er højest, scorer nummerpladekontorerne således et snit på 4,51.

Bag dette gennemsnit gemmer der sig dog lokale variationer, og her er nummerpladekontoret i Fredensborg fint med i den øverste del af tabellen. Det lokale kontor scorer således et totalt snit på 4,64. Brugerne har givet karakteren 4,67 i kategorien "Jeg er alt i alt tilfreds med den service jeg netop har modtaget", 4,68 på spørgsmålet "Medarbejderen virkede kompetent", 4,78 på "Medarbejderen virkede venlig og imødekommende" samt 4,44 på "Ventetiden var acceptabel".

Dog klarede kontoret i Frederikssund sig allerbedst på landsplan med en samlet score på 4,82.

"Vi gør det faktisk rigtig godt her i Nordsjælland, og det er fint, men landsresultatet er også et vigtigt resultat for os, da vi jo er én samlet virksomhed. Jeg er meget glad for, at vi generelt klarer os så flot ved alle nummerpladeekspeditioner," siger afdelingsleder i SKAT Bent Larsen.

I undersøgelsen er også indkommet en række forslag til forbedringer af bl.a. ventetiden og en lettere papirbehandling.

Undersøgelsen baserer sig på et spørgsskema til 6.000 brugere i uge 40.

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.