Få interim assistance til din lønadministration
Står du og mangler akut assistance til din virksomheds lønafdeling? Hos Azets tilbyder de fleksible løsninger og professionelle lønkonsulenter, som kan træde til med det samme. Uanset om du har behov for en interim lønkonsulent nogle dage om måneden eller en på fuld tid.
Hvis du oplever, at din virksomheds lønafdeling er særligt belastet i nogle perioder eller står med større udfordringer, så kan interim assistance til lønadministration fra Azets være en god løsning for din virksomhed. Uanset om der er tale om en større eller mindre virksomhed, om du er interesseret i en fuldtidsløsning eller bare har brug for hjælp nogle dage om måneden. Hos Azets får du en erfaren og systemstærk lønkonsulent, som træder til fra dag et og hjælper din virksomhed med alt fra implementering af nyt lønsystem til lønkørsel.
Fleksibelt lønsystem sikrer korrekt lønbehandling
Hos Azets kan lønkonsulenter hjælpe din virksomhed og lønadministration med at implementere et af landets mest fleksible lønsystemer, Epos Løn. Systemet har alt det, din lønafdeling skal bruge for at sikre en god og automatiseret lønbehandling. Kompetente lønkonsulenter står for alle trinene i implementeringsprocessen, og de sørger desuden for at uddanne virksomhedens medarbejdere i den optimale brug af lønsystemet. Læs mere om de mange fordele og muligheder med Epos Løn eller interim assistance fra Azets på www.azets.dk.
Professionel rådgivning inden for løn, økonomi og HR
Azets er en international virksomhed med over 6.500 medarbejdere fordelt på deres mange kontorer. De har en bred vifte af konsulentprofiler og tilbyder professionel assistance inden for løn, økonomi, rådgivning og andre forretningstjenester. Her har du mulighed for at få digital assistance eller få hjælp til døren bl.a. til din lønadministration.
Få bl.a. en interim leder og manager til din virksomhed med stor ledelseserfaring, som kan hjælpe med at løse virksomhedens udfordringer og sikre bedre drift i hverdagen. Det kan bl.a. være i forbindelse med omstrukturering af din virksomhed, implementering af nye styresystemer, ejerskifte eller noget helt andet. Du kan også få HR-medarbejdere til at stå for de daglige HR-opgaver i din afdeling, så du kan få flere ressourcer til din afdeling til at arbejde på større projekter.