Få en dygtig og erfaren interim manager til din virksomhed

Er din virksomhed i gang med store forandringer eller projekter? Hos Azets kan du få en interim manager til at løse store, krævende opgaver og udfordringer for din virksomhed. På den måde kan du nemt og hurtigt spare tid, og i stedet fokusere på det, du er bedst til.

Artiklens øverste billede

Har du medarbejdere i din virksomhed, som er langtidssygemeldte, skal på barsel eller har brug for orlov i en periode? Det kan være, at din HR-afdeling eller afdeling for økonomi og løn er særligt belastet for tiden? Eller måske skal din virksomhed gennemgå større forandringer i forbindelse med implementering af nye styresystemer, opkøb, fusion, turnaround eller noget helt andet. Hos Azets kan du få en interim manager til at hjælpe dig og din virksomhed med en bred vifte af opgaver inden for økonomi, løn og HR. På den måde kan du hurtigt og effektivt spare tid og ressourcer og fokusere på andre vigtige områder. 

Interim manager med erfaring og ekspertviden

En interim manager kan være relevant for din virksomhed, uanset om der er tale om et veletableret firma eller startup. Der kan være mange gode grunde til, at din virksomhed har brug for en interim manager. En interim manager kan nemlig bruges i mange forskellige sammenhænge, når du har brug for en med viden og erfaring til at træde til og hjælpe din virksomhed med udfordrende opgaver og store projekter. Hos Azets kan din virksomhed få en erfaren interim manager med stor ekspertviden. Ansættelsesperioden for en interim manager er midlertidig, og de kan træde til i enten en kortere eller længere periode, alt efter hvad din virksomhed har brug for. Du kan med fordel også bruge en interim manager til at sikre ledelse og drift i perioder med for eksempel sygefravær, barsel og spidsbelastning. Få også en interim leder til at træde ind som midlertidig topleder, indtil en permanent CEO kan overtage opgaverne i din virksomhed. 

International virksomhed med specialister

Azets er en nyere international virksomhed fra 2016 med en stolt historie, som startede, da britiske og nordiske virksomheder for forretningstjenester blev samlet. Det betyder, at Azets i dag består af flere selskaber, som rådgiver og varetager alle typer af opgaver inden for økonomi, løn, regnskab og HR eller ejendomsadministration. Holdet består af mere end 6.500 medarbejdere på tværs af lande, som assisterer større og mindre virksomheder med at realisere deres potentiale og udvikle sig forretningsmæssigt. Azets hjælper og rådgiver både digitalt og på deres fysiske kontorer. 

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.