Find en god telefoniløsning til jeres virksomhed
Synes I ikke altid, jeres nuværende løsning for erhvervstelefoni er helt optimal? Det kan der være flere årsager til. En ting kan være, at jeres virksomhed ganske enkelt er vokset. Det kræver, at man hele tiden udvikler sig, så man kan følge med, men det kræver adaptation og tilpasning på mange forskellige områder. Et af de områder kan netop være erhvervstelefoni. At finde den rette telefoniløsning kræver omhu og at man har sat sig ind i tingene – men hvordan gør man egentlig det bedst?
Først og fremmest er det vigtigt, at I får defineret, hvad det egentlig er, I har behov for. Har I behov for en omstilling, hvor kunder, der ringer ind, kan blive stillet om til den rette medarbejder, efter at have siddet i et godt etableret køsystem med mulighed for at oplyse nummer i køen og estimeret ventetid? Det er nogle af de features, I kan få med en god telefoniløsning for erhvervstelefoni.
En anden ting, der kan være værdifuld for jer at få overvejet, er hvorvidt I har brug for data, samt i hvilken grad. Er der en forventning om, at jeres medarbejdere har brug for internet, når de er på farten? Det kan gælde medarbejdere, der har en del transporttid og for eksempel arbejder på et tog, eller det kan handle om behovet for god dækning – også i udlandet i forbindelse med for eksempel konferencer eller kundebesøg.
Til både store og små virksomheder
Der er reelt set ikke noget, der hedder at være en for lille virksomhed til, at erhvervstelefoni kan betale sig. Der er forskellige løsninger og systemer, der er tilpasset for skellige størrelser af virksomheder og deres behov. Hvis I ikke har brug for data i udlandet, så givet det naturligvis ikke mening for jer at finde et abonnement, hvor der er inkluderet en stor del gigabytes til brug i udlandet, men for andre er det fuldstændig uundværligt.
For at finde den rette telefoniløsning kan I med fordel prøve at snakke med en, der kan give jer noget rådgivning og vejledning om emnet. Det kan være, der er nogle ting, I har overset, som I ikke er klar over, I bør have med in mente – eller også er der faktisk mulighed for, at I kan opnå besparelser ved at vælge et andet abonnement, som kan vise sig at passe bedret til jeres behov. Brug gerne lidt tid på at undersøge mulighederne for telefoniløsninger, så jeres virksomhed kan følge med jeres kundebase.