Saml alle kundeoplysninger ét sted med et CRM-system
Et CRM-system bruger du til at holde styr på dokumenter relateret til salg og pleje relationen til dine kunder, hvilket også er derfor, du får ”Customer Relationship Management”, når forkortelsen bliver foldet ud. CRM-systemer kan antage mange former. Fx kan et CRM-system (eller en integration til ét) give dine kundeserviceansatte muligheden for at samle alle samtaler (opkald, mails mv.) ét sted.
Hvad er Lime CRM?
Ét eksempel på et CRM-system er Lime CRM. Hvad er Lime CRM så? Systemet kan gavne såvel salgs- som marketing- og kundeservicemedarbejdere. Udover at samle kunders sagshistorikker ét sted kan Lime CRM med Lime Helpdesk hjælpe kundeservice ved at give nem adgang til ticket-prioritering, så kundeservice kan handle på de allervigtigste forespørgsler først. Hvad byder Lime CRM så ellers på?
Hold styr på kunder, filer og korrespondancer
Lime CRM fra Lime Technologies gør det nemt at søge i kunder, såvel B2C- som B2B-kunder, og at redigere i dokumenter, hvad end vi taler Word-filer, Excel-ark, PowerPoint-præsentationer – eller mange filtyper der ikke hører til Office-pakken. Som noget andet kan Lime CRM opdatere dig om, hvordan det går med at nå visse KPI’er, fx ved at angive antallet af nye kunder inden for seneste år.
Book en demo hos Lime Technologies
Ønsker du at vide, hvordan Lime CRM konkret kan bruges? Så kan du booke en demo, hvor du får set systemets visuelle udtryk, dets funktioner og dets muligheder for integrering med de systemer, du også bruger i virksomheden. Får du et CRM-system til at samle al data over kunder og samtaler med disse ét sted, så reduceres risikoen for, at kunder eller korrespondancer går tabt hen ad vejen.
Book en skræddersyet demo – og få indblik i, hvordan Lime CRM kan gøre arbejdet lettere for mange af de ansatte i din virksomhed, hvad end vi taler ansatte inden for salg, support eller markedsføring.