Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger om dit lokalsamfund, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne. Du kan sende os din mening her.

Debat: Socialdemokrater på strandhugst hos Venstre

Artiklens øverste billede

»I et indlæg af redaktøren d. 15/7 (på netavisen, også bragt i Adresseavisen Syddjurs 21.7, red.) med overskriften Marianne Kirkegaard: »Vi er dygtige til at levere god service på ældreområdet for få skattekroner« medtages et citat fra mig lydende på:

»I projektet sættes borgerens behov mere i fokus, og den enkelte medarbejder får langt højere indflydelse på, hvordan dagen skal tilrettelægges ud fra borgerens behov i modsætning til de nuværende kørelister, som kan være stressende, hvis man ikke kan nå opgaverne inden for tiden. Jeg har store forventninger til den nye organisering, som gerne skal mindske stress-sygemeldinger og fremme arbejdsglæden.”

I et nyt indlæg fra redaktøren d. 22/7 (på netavisen, også bragt i Adresseavisen Syddjurs 21.7, red.) med overskriften »Socialdemokratiet: Demografimodellen på ældreområdet skal have et serviceeftersyn« bruges mit citat som et citat fra de to socialdemokrater Jan Fischer og Christian Haubuf, hvilket jeg hermed må dementere.«

Redaktøren svarer:

Det er korrekt, at Jan Fischer og Christian Haubuf tilsyneladende er så enige med Marianne Kirkegaard, at de i deres tilbagemelding pr. mail om en reaktion på FOAs undersøgelse af kommunernes udgifter til ældreområdet i perioden 2018-2021, citerer Marianne Kirkegaards nærmest ordret fra ende til anden.

Så tilsyneladende konsensus eller parløb mellem Venstre og Socialdemokratiet på ældreområdet?

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.