Debat: Nej, det' for galt!

»Jeg bliver så ked af det, når jeg ser, at de fortrinlige affaldsvilkår vi har i Ebeltoft bliver misbrugt på det skammeligste. Hvad tænker man på, når man sætter sit affald på denne måde?
Det er ikke særlig kønt at kigge på, og når der ikke er plads i containeren, så tænker man, at man bare kan sætte det ved siden af. Så har man gjort, hvad man kunne for at rydde op efter sig selv. Til oplysning, så fjerner renovationsmedarbejderen ikke det, der står ved siden af containeren. Det er ikke hans arbejde. Så kan vi andre så gå og kigge på det i lang tid.
Jeg bliver så ked af det, når jeg ser, at de fortrinlige affaldsvilkår vi har i Ebeltoft bliver misbrugt på det skammeligste
Vi har oplevet, at det både er parasoller, papkasser man ikke gider putte i containeren, affald ( som på billedet) som der ikke er plads til i containerne og flyttekasser fyldt med alt muligt.
Til Reno Djurs kan jeg kun sige: »Tak for de fantastiske muligheder for at aflevere flasker, pap og deslige, men måske det var bedre at sløjfe skraldepladsen. Så må vi jo aflevere andre steder i stedet for i den pæne midtby. (P -pladsen nedenfor fakta på Erik Menvedsvej/Kirkegade.
Det skæmmer, at folk ikke kan finde ud af at rydde op efter dem selv.«