Lexus topper kunde-tilfredshed for 11. år i træk

Artiklens øverste billede

MOTOR: Det japanske luksusbilmærke Lexus placerer sig for 11. år i træk helt i top som det bilmærke, der har de mest tilfredse kunder ifølge det engelske analyseinstitut J.D. Power.

Bilmærket Lexus er indbegrebet af høj kvalitet og gennemført luksus. Men også glade og tilfredse kunder kendetegner det japanske bilmærke. Det viser en ny stor undersøgelse fra det anerkendte engelske analyseinstitut J.D. Power.

Her topper Lexus foran alle andre bilmærker, og luksusbilmærket udmærker sig dermed som det bilmærke, der har de mest tilfredse kunder i England ? endda for imponerende 11. år i træk.

De ubetinget mest tilfredse bilejere kører i Lexus IS, der er en elegant sedan med et sportsligt udtryk, og som i Danmark kan erhvervsleases med et beskatningsgrundlag fra kun 353.655 kr. Det er tredje gang, at IS-modellen har de mest tilfredse ejere. På tredjepladsen blandt alle bilmodeller ligger den store luksuriøse SUV hybridbil Lexus RX 450h, der i Danmark kan erhvervsleases med et beskatningsgrundlag fra 717.459 kr.

- Lexus' præstation er bemærkelsesværdig. Den absolutte topplacering 11 år i træk i den største engelske tilfredshedsundersøgelse viser bilmærkets evne til at bygge fantastiske biler og samtidig have et utrætteligt fokus på at yde den bedste service, siger redaktør Jim Holder fra det engelske bilmagasin, der får udført undersøgelsen.

Undersøgelsen er baseret på besvarelser fra knap 17.000 bilejere, hvis bil gennemsnitligt er to år gammel.

Det er muligt at se nærmere på Lexus-modellerne IS og RX samt på den helt nye kompakte hybridbil Lexus CT 200h hos Lexus Copenhagen i København. Se mere på www.lexus.dk.

mvd

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.