Bygma Køge går nye veje med net-tilbud
ANNONCERING: Bygma i Køge går nye veje med sin annoncering af tilbud over for kunderne i disse uger.
Byggemarkedet har netop indgået en aftale med Lørdagsavisen.dk om annoncering via topbannere, men til forskel fra normale topbannere viser Bygma Køges ikke ind til forretningens hjemmeside - men derimod til en annonce med en række særlige tilbud.
Hver 14. dag står Bygma Køge således klar med otte nye tilbud på nettet, hvor kunderne kan spare op til 60 procent. Det er nogle særlige tilbud, som tilbydes uafhængigt af Bygmas landsdækkende kampagner og tilbudsaviser, og byggemarkedschef i Køge Henrik Green har store forventninger til det.
- Folk handler mere og mere på nettet, og jeg tror virkelig, at vi kommer til at se det her rykke, når folk har vænnet sig til det, for det er også nemt for kunderne, siger han om perspektiverne.
Konceptet har kørt 14 dage indtil videre, og lige nu reklameres der blandt nettilbuddene blandt andet med halv pris på en Smokey Joe kuglegrill og på grillbestik fra Weber. Se banneret her på Lørdagsavisen.dk.