Få din virksomheds budskab husstandsomdelt!
Lørdags-Avisens Distribution har ekspertise i lokal og landsdækkende distribution af reklametryksager
MARKEDSFØRING
: Der er mange overvejelser at gøre, når firmaets markedsføringsstrategi skal lægges. Hvilke medier skal bære budskabet, og hvordan rammer vi bedst målgruppen?
Her er Lørdags-Avisens Distribution en god sparringspartner.
Lørdags-Avisens Distribution
Lørdags-Avisens Distribution når hver weekend ud til mere end 70.000 husstande med egne bude, mens resten af landet dækkes ved hjælp af samarbejdspartnere. Siden etableringen af distributionen i januar 2007, er vores mængder af omdelte reklametryksager steget eksplosivt.
- I løbet af år 2010 forventer vi således at husstandsomdele 50 mio. reklametryksager, fortæller distributionschef Terje Gilbu.
- Successen skyldes primært, at vi kan tilbyde en husstandsomdeling til konkurrencedygtig priser og samtidig kan stå inde for kvaliteten. Det gælder hvad enten det er den lokale grundejerforening eller en landsdækkende butikskæde, fortsætter Terje Gilbu.
Tryksagen
Den husstandsomdelte tryksag har en meget høj effekt. – Undersøgelser peger klart på, at reklametryksagerne er danskernes foretrukne tilbudsmedie, og at tryksagerne bliver læst hos stort set alle modtagere, forklarer Terje Gilbu.
En husstandsomdelt reklametryksag har derfor stor effekt, hvis man har det rette budskab og kender sin målgruppe.
- Det er måske derfor at en husstand i gennemsnit modtager op til 30 tryksager i postkassen hver uge, smiler Terje Gilbu.
Selektering
At ramme sin målgruppe præcist er yderst vigtigt, og her er Lørdags-Avisens Distribution parat med rådgivning.
- Mulighederne for selektering er uanede, og det er vigtigt at få rådgivning på området, hvis man ikke selv har ekspertisen. Det betyder rigtig meget for den samlede kampagnepris, at være skarp på dette område, fastslår Terje Gilbu.
Tryksagsproduktion
Som en del af et aktivt mediecenter tilbydes kunderne ofte hele ydelsen – fra idé over layout og til en færdigproduceret og omdelt tryksag.
- Mange benytter sig af vores services på disse områder, og oplever en stor lettelse i at kommunikere med en enkelt leverandør om hele den komplekse proces, fortæller Terje Gilbu.
Endnu en tilfreds kunde
Indehaveren af sushirestauranterne "wabiwabi", Martin Sylvest Lavlund, etablerede sin første sushi-restaurant for ca. 10 måneder siden i Greve, og nr. 2 pr. 1. juli 2009 i Roskilde.
– Vi henvender os til både private og virksomheder med alt fra alm. restaurantdrift, take-away til sushi-kok-besøg. Vi har altså forskellige budskaber der skal bringes ud til forskellige målgrupper, og her har vi hos Lørdags-Avisens Distribution fundet en dygtig og professionel samarbejdspartner, som har medvirket til, at få de forskellige budskaber effektivt ud til målgrupperne i de respektive områder, og med umiddelbar effekt.
- Vi kan omgående registrere effekten af en kampagneomdeling, og denne markedsføringsform er en fast del i det fortsatte arbejde med udbredelse af vores restaurantkæde, slutter han.
Du kan kontakte Lørdags-Avisens Distribution for nærmere information på telefon 8020 8200 eller via e-mail
distribution@loerdagsavisen.dk
.