Få din virksomheds budskab husstandsomdelt!

Lørdags-Avisens Distribution har ekspertise i lokal og landsdækkende distribution af reklametryksager

Artiklens øverste billede
Selektering af omdelingsområdet kan ske helt ned på ruteniveau. det anvendes blandt andet ved udførelse ag omdelingsopgaver for grundejerforeninger

MARKEDSFØRING : Der er mange overvejelser at gøre, når firmaets markedsføringsstrategi skal lægges. Hvilke medier skal bære budskabet, og hvordan rammer vi bedst målgruppen?
Her er Lørdags-Avisens Distribution en god sparringspartner.

Lørdags-Avisens Distribution

Lørdags-Avisens Distribution når hver weekend ud til mere end 70.000 husstande med egne bude, mens resten af landet dækkes ved hjælp af samarbejdspartnere. Siden etableringen af distributionen i januar 2007, er vores mængder af omdelte reklametryksager steget eksplosivt.
- I løbet af år 2010 forventer vi således at husstandsomdele 50 mio. reklametryksager, fortæller distributionschef Terje Gilbu.
- Successen skyldes primært, at vi kan tilbyde en husstandsomdeling til konkurrencedygtig priser og samtidig kan stå inde for kvaliteten. Det gælder hvad enten det er den lokale grundejerforening eller en landsdækkende butikskæde, fortsætter Terje Gilbu.

Et lille udsnit af de mange tryksager, som Lørdags-Avisens distributation har stået for omdelingen af

Tryksagen

Den husstandsomdelte tryksag har en meget høj effekt. – Undersøgelser peger klart på, at reklametryksagerne er danskernes foretrukne tilbudsmedie, og at tryksagerne bliver læst hos stort set alle modtagere, forklarer Terje Gilbu.
En husstandsomdelt reklametryksag har derfor stor effekt, hvis man har det rette budskab og kender sin målgruppe.
- Det er måske derfor at en husstand i gennemsnit modtager op til 30 tryksager i postkassen hver uge, smiler Terje Gilbu.

To af distributionens bude i gang med ugens omdeling

Selektering

At ramme sin målgruppe præcist er yderst vigtigt, og her er Lørdags-Avisens Distribution parat med rådgivning.
- Mulighederne for selektering er uanede, og det er vigtigt at få rådgivning på området, hvis man ikke selv har ekspertisen. Det betyder rigtig meget for den samlede kampagnepris, at være skarp på dette område, fastslår Terje Gilbu.

Tryksagsproduktion

Som en del af et aktivt mediecenter tilbydes kunderne ofte hele ydelsen – fra idé over layout og til en færdigproduceret og omdelt tryksag.
- Mange benytter sig af vores services på disse områder, og oplever en stor lettelse i at kommunikere med en enkelt leverandør om hele den komplekse proces, fortæller Terje Gilbu.

Endnu en tilfreds kunde

Indehaveren af sushirestauranterne "wabiwabi", Martin Sylvest Lavlund, etablerede sin første sushi-restaurant for ca. 10 måneder siden i Greve, og nr. 2 pr. 1. juli 2009 i Roskilde.
– Vi henvender os til både private og virksomheder med alt fra alm. restaurantdrift, take-away til sushi-kok-besøg. Vi har altså forskellige budskaber der skal bringes ud til forskellige målgrupper, og her har vi hos Lørdags-Avisens Distribution fundet en dygtig og professionel samarbejdspartner, som har medvirket til, at få de forskellige budskaber effektivt ud til målgrupperne i de respektive områder, og med umiddelbar effekt.
- Vi kan omgående registrere effekten af en kampagneomdeling, og denne markedsføringsform er en fast del i det fortsatte arbejde med udbredelse af vores restaurantkæde, slutter han.
Du kan kontakte Lørdags-Avisens Distribution for nærmere information på telefon 8020 8200 eller via e-mail distribution@loerdagsavisen.dk .

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.