Vinder endnu en pris

Tysklands største bilmagasin, AutoBild, har tildelt Ford S-MAX deres "Auto 1 of Europe"-pris

Artiklens øverste billede
Årets bil 2007, Ford S-MAX, har vundet endnu en pris.

Det tyske bilmagasin, AutoBild, har sammen med sine 23 søsterafdelinger rundt omkring i Europa, samt en jury bestående af førende bilspecialister, tildelt Ford S-MAX prisen som "Auto 1 of Europe". Sammen med denne sejr snuppede den dynamiske S-MAX, med sit umiskendelige "kinetic design" udseende, også det individuelle trofæ, i minivan kategorien af "Auto 1"-prisen. Disse priser er de to seneste af en lang række hyldester som Ford S-MAX har modtaget. Den har i alt opnået over 15 nationale og individuelle magasin-priser, inklusiv AutoBild's "Design Award 2006" samt den prestigefulde "Car of the Year 2007" pris. John Fleming, præsident og administrerende direktør for Ford Europa og Bernhard Mattes, formand for ledelsesgruppen i Ford Werke GmbH, modtog "Auto 1"-prisen af Dr. Andreas Wiele, formand for magasin afdelingen på Axel Springer AG, under Auto 1 Galla-eventen på Espace Sécheron i Geneve. 40 millioner AutoBild-læsere i hele Europa, havde fået muligheden for at stemme på deres favorit-biler. Inden den endelige beslutning blev taget, gennemgik top-modellerne fra hvert land endnu en runde af krævende tests i hænderne på specialist juryen. Disse tests blev foretaget på dæk producenten Bridgestones test-faciliteter i Aprilia, nær Rom i Italien. Den professionelle jury bestod af 24 chefredaktører, fem teknologi specialister og racerkørerne Walter Röhrl, Christina Surer, Mattias Ekström, Filipe Albuquerque og Paul Belmondo. I denne afsluttende runde sejrede Ford S-MAX over velkendte konkurrenter som BMW X5, Mercedes CL, Opel Corsa, Volvo C30 og VW Eos. - Det her er fantastiske nyheder og priserne fylder os med stolthed. Sammen med de andre priser som Ford S-MAX har vundet, viser denne seneste hyldest at bilen har berørt offentligheden og specialist medierne, siger John Fleming om sejren. - For os, er dette yderligere bevis på at vores fornyede vægt på dynamiske nye produkter, som følelsesmæssigt forbinder sig med kunderne, bidrager positivt til Ford Europas forretnings succes, tilføjer Fleming.

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.