Parkeringshus plages af IT-bøvl
Slotsarkadernes overtagelse af P-Hus Nord er gået alt andet end smertefrit. På sjette uge virker IT-systemet stadig ikke efter hensigten
P-Hus Nord havde indtil nytår samme database som P-Hus Øst. Det er arbejdet med at skille de to databaser ad, som volder større problemer end forventet."Vi er dagligt i kontakt med Hillerød Kommune for at få løst problemerne. Vi har fået lovning på, at der snart vil være en løsning, men jeg må beklage, at det ikke er sket endnu," siger administrationschef Jakob Stilow fra Steen & Strøm, der ejer Slotsarkaderne.Han konstaterer med tilfredshed, at kunderne har været meget forstående. Samtidig understreger han, at de nye ejere så vidt muligt prøver at minimere kundernes problemer. "Jeg ved, at driftspersonalet er meget large overfor brugerne. Det vigtigste lige nu er, at parkeringshuset opleves så funktionsdygtigt som muligt, trods problemerne," siger Jakob Stilow.