Undskylder rodet
Det nye SuperBest er på vej i Frihedens Butikscenter
l ISO i Frihedens Butikscenter, Hvidovre får ny facade, nyt logo - og nyt navn. Og den er ikke alene om det. Godt 220 butikker over hele landet gør i øjeblikket klar til den 1. april at springe ud som det nye SuperBest - Danmarks største fødevaremarked I november sidste år blev det besluttet at ISO skal være en del af SuperBest-kæden. Og den 1. april kan kunderne så for første gang opleve, hvordan det er at købe ind i SuperBest. Men allerede nu er de fysiske rammer ved at blive forandret. Butikkernes nuværende facader og skilte bliver fjernet og erstattet med de nye grønne og lysegrå farver, som fremover vil møde kunderne, når de handler i SuperBest. Det nye logo er symbolet på, at SuperBest fra den 1. april bliver Danmarks største fødevaremarked. Optagelsen af ISO og den nordjyske kæde Dreisler har gjort det muligt for SuperBest at udvikle en ekstra stærk profil for kæden. Fremover vil kæden nemlig ikke blot bygge på SuperBests egne styrker og erfaringer, men vil forene de mange kompetencer, som ISO og Dreisler har med i bagagen. Derfor har det også været oplagt at benytte lejligheden til skabe en ny SuperBest-identitet og et nyt logo, som trækker på styrker fra alle tre kæder og det, de alle har til fælles - passionen for fødevarer. Det bedste fra tre verdener ISO har i mange år været stedet, hvor kunderne kunne gå på delikate eventyr og fylde både indkøbskurv og sanser med indbydende, friske fødevarer. Det kan de også fremover. Men selvfølgelig vil der også ske ændringer. SuperBest vil tage alt det bedste fra tre stærke kæder og samle det i hele Danmarks fødevaremarked. Derfor vil kunderne stadig kunne finde den friske fisk, de sprøde økologiske grøntsager og den venligt betjente osteafdeling, de kender så godt. Til gengæld må kunderne finde sig i, at vareudvalget bliver bredere og de gode tilbud flere. De risikerer endda at blive udsat for en række nye spændende smagsoplevelser fra de nuværende sortimenter i SuperBest og Dreisler. SuperBests mål er at inspirere kunderne til at gå på opdagelse i det nye fødevaremarked. Det skal være enkelt at få gode madoplevelser - og at dele dem med andre. Hvordan det konkret vil gå for sig, må kunder og andre nysgerrige sjæle vente lidt endnu med at opleve. Nærmere bestemt til slutningen af marts, hvor SuperBest begynder nedtællingen til den store åbning. Kan du ikke vente, kan du jo i første omgang slå vejen forbi og tage et smugkig på den nye flotte facade.